Teknik destek ve bilgi paylaşim forumu.
 
Giriş yapAnasayfaAramaKayıt OlAvatar Seçin

Paylaş
 

 Oyunun Hikayesi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
duckindark
Admin
Admin
duckindark

Mesaj Sayısı : 83
Reputation : 2
Kayıt tarihi : 07/11/09
Yaş : 28
Nerden : Eskişehir

Oyunun Hikayesi Empty
MesajKonu: Oyunun Hikayesi   Oyunun Hikayesi Icon_minitimePaz Kas. 08, 2009 2:28 am

HİKAYE
Asmara gezegeninin Brocion Kıtasındaki Perna Savaşı'ndan sonra taraflar kendilerini, Hük'mün gücünün kalan parçaları olan Kor'a ve Kor cevherlerine sahip çıkmak için çözümsüz bir mücadelenin içinde buldular. Sonraki 500 yıl boyunca, gruplar güçlerini pekiştirmek için kıtanın çeşitli yerlerinde küçük büyük pek çok savaş yaptı.

İmparator Hass, Karanlıklar Tanrısının varisi olan Yenilmez Skid'i esir eden mührü kırmak için büyük bir azimle, kıtanın her yerine dağılmış Kor enerjisinin izini sürdü.
Hassın arkasında, dünyaya demir yumruğuyla egemen olmak isteyen, Skid'in nişanlısı ve Karanlıklar kraliçesi Kera vardı.

Yaklaşık yüz yıl süren silahlanma yarışı döneminde çok fazla olay yaşanmadı. Bu sırada, Aydınlığın ve Karanlığın güçleri kendi ordularını kurmaya ve ekonomik yeterliliklerini sağlamaya odaklanmıştı.

Her iki güç de Kor cevherlerinin neredeyse bitmek üzere olduğunu biliyordu. Karanlığın güçleri, Skid'in mührünü kırmak için yeterli Kor cevherinin kalmayabileceğinden korkarak, aralarında kendi saflarından üyelerin de bulunduğu çok sayıda canlının kurban edilmeye zorlandığı acımasız tedbirler uygulamaya başladı.

(Perna Savaşı, 612 - 623)
Bu kıyım artık sonuç vermeyecek bir noktaya ulaştığında, Karanlığın güçleri kullanabilecekleri her askeri topladı ve bunları kalan Kor cevher yataklarına ve madenlerine göndererek son yüz yıl içinde ilk kez yeni bir saldırı başlattı (660). Bu saldırı sırasında, Kor ya da Kor cevherleriyle ilgili olsun veya olmasın, giderek artan sayıda kişi ortadan kayboldu. Her iki güç de kendi istihbarat ağlarını buna yönlendirdi.

666 yılında, Karanlığın güçleri, Skid'i bağlayan mührü kıramazlarsa Skid'in küle döneceğini öğrendi. Daha şaşırtıcı olanı, eğer Karanlığın güçleri Skid'i özgürlüğüne kavuşturmayı başarırsa, Işığın varisi olan Rethin küle dönecek olmasıydı (662). Bunu öğrendikten sonra, Işığın güçleri arasında yer alan gruplar Pletta cevherlerini ve kontrolleri altındaki gücü paylaşıp Karanlığın güçlerini kovmak ve varislerini kurtarmak için bir antlaşma yaptılar. Antlaşma, Pletta Konvansiyonu olarak bilinen bir toplantının sonunda yapıldı ve böylece, Işık tanrısının adını taşıyan Cafenril Federasyonu doğmuş oldu. Ancak, Kor cevherlerinin çok az bulunuyor olması, Cafenril Federasyonunu iç çatışmalara sürükledi. Sonuç olarak, Federasyon yeni ve daha saldırgan bir strateji benimsedi ... tüm Kor gücünü Karanlığın güçlerinin elinden almak için topyekün savaş!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.sondestan.tk
guugogo
Prenses Mod
Prenses Mod
guugogo

Mesaj Sayısı : 19
Reputation : 1
Kayıt tarihi : 08/11/09

Oyunun Hikayesi Empty
MesajKonu: Geri: Oyunun Hikayesi   Oyunun Hikayesi Icon_minitimePaz Kas. 08, 2009 8:24 pm

çok enteresan bir hikaye çok etkileyici Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Oyunun Hikayesi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
... || www.sondestan.tk || ... :: Son Destan Oyun Bilgisi :: Son Destan Genel Bilgiler ve Update Bilgileri-
Buraya geçin: